11 Mart 2010 Perşembe

Ödüllerim....



Uzun zamandır bloguma yazamadım zor haftalar geçirdik kızımın hastalığı,eşimin antalyada seyahatte oluşu evin bütün yükünü üstlenmiş durumdaydım.annemlerle olmama rağmen eşimin yokluğuna alışamadım neyseki 4gün ayrılığımız sona erdi ve eşim döndü.meleğime ve bana küçük hediyeler almış babamız, prenses bu durumdan çok keyifliydi uzun zamandır ( barbie kuaförde) bebeğini istiyordu ve bende su ile ilgili olduğundan  almıyordum.babamız olacakları düşünmeden onu mutlu etmek uğruna almış ve tabii biz o akşamı banyoda bebeğin saçlarını boyayıp yıkayarak geçirdik bununla kalsak iyi....bütün barbielerde bu özel köpükle yıkanmalıymış aman allahım kabus gibiydi:(((neyseki o gece ortadan kaldırdım haftada 1 banyodan banyoya yıkamaya ikna ettim.normalde zaten prensesi biz sudan ayırmak için her akşam ve sabah on takla atarız temizlik hastası biriyiz o eller illaki bir kerede temizlenmiyor,tırnaklar hergün fırçalanıyor,kimi zaman ben alıştırdım bunları çocuğa diyor ve kızıyorum kendime, bazende böyle olduğu ve söylediklerimi o konuda harfiyen dinlediği için onunla gurur duyuyorum.canım meleğimmm seni çok ama çok seviyoruz:))

2 yorum:

  1. Ayyy İpekböcüğünün ödülü de harikaaaaa, güle güle oynasın...Anasının kızı napcan, hiç unutmam, kar yağarken bize ocakta su ısıttırıp banyo yapmıştın, alemsin kızım sen çocuk napsın hahahahaha...

    YanıtlaSil
  2. VALLA ÖYLE ARKADAŞIM YA BANA ÇEKMİŞ SU KUŞU RESMEN:)))

    YanıtlaSil