22 Ocak 2010 Cuma

Bebeğimmmmmm

Yağmurlu bir sabah.....
dün geceyi o kadar zor geçirdikki kızımla biran önce sabah olmasını istedim...meleğim çok öksürüyor,burunlarımız akıyor  biz bu kışı hep hasta geçiricez sanırsam.ıhlamur,bal,limon ve zencefil karışımını zorda olsa yarım fincan içirebildim ama nafile..en son çare göğsüne annelerimizin usulü ile günlük yaptım kuzucuğum biraz uykuya daldı ama artık bendede uyku kalmadı sabahı sabah ettim...o böyle olunca uykuymuş,yorgunlukmuş insanın aklına bile gelmiyor.....
sabah kalktığında okula göndermek istemedim aslında daha kötü olucak diye ama kızım karşı çıkınca ona kıyamadım yine ''bu gün karne alıcaz gitmeliyim anne''deyince tamam dedimde aklım onda tabiii.umarım ilerlemez bu öksürükler kolayca atlatırız..

2 yorum:

  1. Anasunun hijyenik kollarından çıkınca kreş mikrop yuvası gibi geldi kuzuya, geçicek bu günler geçicek geçmiş olsun canımmm...

    YanıtlaSil