21 Ocak 2010 Perşembe

CANIM AİLEM



Hayatımın anlamı yaşama nedenimsiniz,kelimelere bile sığmaz sevgimi anlatmama....
kısaca yaşamım la ilgili önem verdiğim bir anımı paylaşmak istedim,
yıllar önce evlilik konusunda gerçekten çok net düşüncelerim vardı pek sıcak
bakmıyordum.belkide karşıma doğruluğuna inandığım biri çıkmadığından olsa
gerek.....
Yıl 2004 ve çalıştığım işyerinin düzenlediği yılbaşı partisinin olacağı ÖDEMİŞ-GÖLCÜK-PRENSES OTELde çok keyifli bir akşam geçirdik,çok eğlendik.
ertesi gün ödemişin çok değerli mekanlarından biri olan BİRGİ ziyaretimiz oldu çakabey konağı,birgivi türbesini gezdik o kadar çok yağmur yağıyordu ki nasıl gezebildik hala inanamıyorum.
Birgivi türbesine geldiğimizde arkadaşımla dilek diledik....benim dileğim hayatıma gerçekten beni mutlu edecek birini çıkmasıydı ve ailemle sağlıklı,mutlu bir yaşam diledim.neyse ogün yorgun bir vaziyette eve döndük.....
Ertesi gün işten eve döndüğümde inanamadığım bir haber aldım belki çok çağ dışı denilebilir buna ama biran bile böyle olmasından pişmanlık duymadım.
evet annemin çok sevdiği bir arkadaşı beni biriyle tanıştırmak istediğini söyledi ben tabii şaşkınlık içinde tamam           dedim ama görmeliyim tanımadan olmaz dedim.tel.numaramı verdim ve daha sonra aradı buluşma zamanı belirledim.biz salı günü tel.görüştük ve pazar buluşalım dedim o güne kadar beni bir kez bile aramadı,açıkçası beni bu hareketi çok etkiledi.
Pazar günü ailemde benimle çok heyecanlıydık ilk kez buluşucaz ve  daha önce       hiç görmedimmm
inanın buna insan bunu hissediyor ben onu beklerken biri bana doğru yürüyordu işte bu dedim benim evleneceğim adammm......
konuştuk,birkaç hafta bu görüşmeler sürdü ve biz nişanlandık...9 aylık nişanlılık süresinden sonra evlendik.nişanlı olduğumuz süre çok şanslı değildik açıkçası önce ben dedemi kaybettim aradan 3 hafta bile geçmeden eniştem vefat etti.bunun acısı geçmeden 1 ay sonra kayınpederim beyinkanaması geçirdi 13 gün yoğum bakımda kaldıktan sonra onuda kaybettik.onun vefatından sonra eşim çok zor günler geçirdi evlendik ama bir yanımız eksikti.Kısacası eşim hayatıma girdi ve evlilik için söylediğim bütün düşünceleri değiştirdi.ben onsuz bir yaşam düşünemiyorum...
09,08,2005 tarihinde ipek böceğim dünyaya geldi yuvamız çok daha hareketlendi ikimizinde gözbebeği kızımız,artık herne yapıyorsak onu düşünerek onun geleceği için çabalıyoruz.....
canlarım sizi çok seviyorum iyi ki varsınız...

1 yorum:

  1. Canım Allah mutluluğunuzu bozmasın, sevginiz, mutluluğunuz her geçen gün katlansın inş. İpek böceğim renklendirdi hayatı renklendirdi cadı miniğim...

    YanıtlaSil