26 Ocak 2010 Salı

KARNE HEYECANIMIZ

Karne olayı kızımı çok heyecanlandırdı...okula gittim ona hiç geldiğimi hissettirmeden,kuzum caiou izliyormuş dinleniyorlarmış....bütün gün karne için faliyet yapmışlar karnenin güneşli olması için hepsi arı gibi çalışmışlar...
öğretmenimiz prensesimden çok memnun çok uyumlu diyor  bu beni çok mutlu etti...çünkü benim lokum evde hiçte uyumlu bir çocuk değil açıkçası bu kadarını beklemiyordum çabuk alıştı demekki okul zamanımız gelmiş....
bugün ilkindi kahvaltısında hiç tatını bile bilmediği tahini ekmek üstü yemiş çok şaşırdım,normalde evde tadına bile bakmadı yaniiii...
daha sonra meleğimle karnemizide aldık okuldan ayrıldık....
karnemiz güneşli olunca ardından hemen istekler de geliyor ''anne ben tarnemi de aldım''eee kızım ''hemde düneşli tarne''hanii tüp(küp) şeklinde puzze alıcaktıkya.....
Ah meleğim hiç unutmaz benim kuzum verilen sözleri:)))))))

2 yorum:

  1. Demek tarnenizi aldınız :))) İpekböceğini tebrik ediyorum inş. tüm hayatı boyunca güneşli tarneler alır...Biliyordum ben kuzumun çabuk adapte olacağını ev çocukların düzenini bozuyor, çok ben merkezli oluyorlar, okulda herşeye daha kolay adapte oluyorlar... Çok sevindim canım bundan sonraki hayatında başarılar dilerim...

    YanıtlaSil
  2. TEŞEKKÜR EDERİZ TEYZOŞŞŞ.....

    YanıtlaSil