28 Ocak 2010 Perşembe

PRENSESİN OKUL HALLERİ


Bizimki okulda süt dökmüş kedi misali pek uslu poz vermiş......bide gerçeği varki tam bir keçiiiii.....
dün akşam yine inadının tuttuğu ve uyumamak için diretttiği, beni çileden çıkartan gecelerden birini daha yaşadık,''ben bilgisayarımla oynamak istiyorum uymak istemiyorum''ben hala anlamış değilim bu enerjik hallerini sabahın erken saatinde uyanan ve gece zorla yatan bir çocuk,okulun ilk günleri daha yorgun gelip istenilen saatte uyuyan melek gitti, bu hafta enerjik yerinde zıp zıp zıplayan sincabım yerini aldı...yok neler ettiysem
Sonrasında biraz gözlerimiz yoruldu tabii......
yatağına yatar yatmaz klasik ayımız yanımızda,heide hikayemiz elimde uyuyacak ya benim kızım tam ben başlıyorum kıpır kıpır yatağın içinde ''anne peterle heideyi neden görüştürmüyor dedesi''ah çocuğum....bi uyusan artıkkkkk..........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder